Skupina Goodman se po páté za sebou stala nejlepším developerem v Evropě

Skupina Goodman byla magazínem PropertyEU po páté za sebou vyhlášena nejlepším evropským developerem. Od svého prvního triumfu v roce 2011 skupina Goodman v Evropě vybudovala přes čtyři miliony metrů čtverečních logistických a obchodních prostor v rámci 132 projektů, jejichž celková hodnota dosahuje téměř tří miliard eur.

„Naši zákazníci vědí, že jsme jim schopni poskytnout řešení splňující i ty nejnáročnější obchodní požadavky. Ocenění je odrazem jejich důvěry v naši práci. Zákazníky vnímáme jako partnery a spolupráci s nimi prohlubujeme i poté, co byla výstavba objednaných prostor dokončena. Mnohým z nich totiž po celou dobu nájmu poskytujeme služby týkající se správy nemovitostí,“ uvedl Philippe Van der Beken, Goodman Managing Director pro kontinentální Evropu.

Podle jeho slov se Goodman snaží svým zákazníkům poskytovat komplexní integrované služby v oblasti vlastnictví, rozvoje i správy nemovitostí. „Výsledkem tohoto přístupu je, že se k nám zákazníci vracejí, díky čemuž můžeme dále prohlubovat vzájemnou spolupráci,“ dodal.

PropertyEU sestavuje žebříček nejlepších developerů na základě projektů dokončených v minulých třech letech. Díky kvalitě služeb, spolehlivosti a dlouhodobému vlastnictví nemovitostí si skupinu Goodman opakovaně vybraly světoznámé značky jako například Amazon, Zalando, Kuehne+Nagel nebo BMW. S mnohými z nich Goodman spolupracuje také za hranicemi Evropy, v Austrálii, Číně a na Novém Zélandu.

Skupina Goodman nezískala pouze titul nejlepšího developera. V tomto roce byla vyhlášena i nejlepší značkou na trhu s nemovitostmi v Evropě (kategorie developerů). Uvedené ocenění jí udělil European Real Estate Brand Institute. Ten ve spolupráci s více než 48 000 odborníky na evropský trh s nemovitostmi hodnotí potenciál jednotlivých značek a jejich pozici na trhu. Skupina Goodman si uvedené ocenění zasloužila za svou spolehlivost, zaměření na potřeby zákazníků, schopnost plnit termíny a vysokou míru dlouhodobé spolupráce se stálými klienty (v kontinentální Evropě tvoří více než 80 % zákazníků).

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *